​46 Teknik Hindar Gangguan Jin/Syaitan

1. Jgn sidai baju dlm bilik air . Setan akan masuk ke dalam baju tersebut. Bila kita pakai , kita yg kena. 

2. Jgn biar baju di sidai di luar berembum. Biarkan di luar , esok basuh balik br jemur balik…nanti dia akan ikut masuk dlm rumah. Ambik sblm maghrib. 
3. Jgn biar nasi berterabur di lantai. Jin akan makan. Seolah2 menjemput masuk dlm umah, hbs makan malam bersihkan.
4. Jgn buka tingkap atau pintu waktu maghrib. Setan/jin akan masuk melalui ruang2 yg terbuka.
5. Bykkn bersedekah utk hindar penyakit…termasuk penyakit hati, hasad dengki. 
6. Berhenti seketika ketika perjalanan dlm waktu maghrib. Waktu maghrib merupakan zon merah, byk setan berkeliaran. Singgah kedai kopi atau masjid. 
7. Jgn biarkan anak main luar umah waktu maghrib. 
8. Jgn bercakap dlm tandas. Tandas rumah jin, umpama kita bersembang dgn dia. 
9. Jgn kencing berdiri. Jin / syaitan yg disambar petir yg cacat akan sihat semula bila kena air kencing org berdiri. 
10. Tutup kepala bila buang air besar. Setan akan ambik taik dan lumur di atas kepala bila tidak ditutup.
11. Tutup makanan dan minuman ketika ditinggalkan. Memadai tutup dgn sudu dan bc bismillah..kalau tutup penuh lg bagus. Setan akan berak kencing dlm makanan terbuka lama.
12. Jgn makan mknn yg terbuka lama.
13. Jgn tido kaki mngadap ke kiblat. Tido mengiring ke kanan, bdn muka hala ke arah kiblat..sihir mudah masuk kalau tido kaki mengadap ke kiblat. Masuk melalui kaki. 
14. Jgn gantung gambar bernyawa dlm rumah.
15. Jgn pamerkan patung kecuali mainan anak. 
16. Gunakan jam tawaf di rumah. Utk dptkan aura tawaf. 1 kes, gantung jam tawaf dlm umah 3x jatuh, bila dikaji isterinya ada saka.
17. Pasangkan cd ayat Ruqyah & bacaan 30 juzuk.
18. Basuh pad wanita sebelum buang dlm tong sampah. Kalau tidak , jin suka makan darah. 
19 Jgn makan/minum dgn tangan kiri.
20. Basuh pinggan makan slps makan malam.
21 Sediakan semburan air yg telah di ruqyahkan utk persiapan. Kalau apa2 spray je.
22. Solat jemaah dlm keluarga at least 3x seminggu.
23. . Masuk rumah bg salam, auzubillah, bismillah, masuk kaki kanan.
24 Jgn tido antara asar dan maghrib. Zon oren atau zon kecerdikan. Kalau tidur akan jadi lembap.
25Peluk isteri suami setiap bgn pagi. 
26. Peluk dan cium anak bila pergi sekolah. 
27 Tiupkan al fatihah di ubun2 anak2 ms tido dan niatkan . 
28. Genggam beras. Selawat 3x, alfatihah 1x, kacau ikut tawaf ms nk masak nasi. Niat . Utk kebahgiaan.
29Jgn makan organ dalaman binatang. Cth hati. 
30 Letak ais pd pipi sekali sekala . Zon himunisasi. 
31. Mandi ais sekali skala . Mandi sebelah malam. Utk keluarkan haba panas dlm badan dan kebaikan organ dalaman.
32 Mandi garam pg dan petang.
33Pakai minyak kasturi kijang gold sebelum tidur 1 keluarga, jin tak suka wangi2an.
34. Digalakkan berhubungan dgn suami/isteri 3x seminggu.
35 Dilarang berhubungan dgn isteri/suami dlm tandas.
36. Amalan zikir asma ul husna.
37 Sedekah selepas subuh. Utk income byk, banyakkan bersedekah. Zakat dulu di awal bulan. 
38. Makan kurma 1 hari 1 biji
39.Makan garam bukit setiap pg. Garam utk neutralkan asid dlm bdn.
40. Baca doa utk lembutkan hati suami isteri..tiup kat ubun dan telinga dia.
41. Bc surah al falaq 11x sblm tido, 3 kali ayat qursi.
42. Bc bismillah 5,  3x sblm makan. Bismillahillazi…terlindung dr santau.
43 Selawat nabi 3x pd nabi sulaiman ketika nk ambik daun waktu malam.
44. Psg lampu ketika tggl rumah, jgn biar gelap. 
45. Pagar rumah 3x sebulan. Pakai garam.
46. Segalanya serah pd Allah taala.. Tawakal pd dia…berdoa setiap pg waktu subuh.

Bekam salah satu cara membuang kesan sihir dalam. Klik sini untuk belajar.

Exam Online Separa Perubatan: 200++ contoh soalan dan jawapan

Dah mula studi untuk exam
29 Ogos ini? Mula awal, takut
nanti banyak benda tertinggal :)

Eh tapi m,acam mana nak tau
ada benda tertinggal? Memang
tak tau lah kalau komponen
wajib studi pun tak tau kan..

Hohoho..

Ok, calon lulus yang lepas
persediaan mereka mencakupi;

[+] 20++ nota ringkas. Ambil
masa 15 jam juga kalau tak
ada nota ringkas

[+] 200++ contoh soalan dan
jawapan. Kalau tak ada contoh
soalan memang terus lost lerr

Dah dapat dah semua nota dan
contoh soalan ni?

Kalau belum dapa terus download
di laman ini;

>NAK DOWNLOAD? KLIK SINI

>NAK DOWNLOAD? KLIK SINI

>NAK DOWNLOAD? KLIK SINI

 

Salam sukses! Kami nak tengok
anda berjaya

– ASWADI

Teknik Dapatkan Jualan Walaupun Pelanggan Belum Dapat Gaji

Biasanya kebanyakkan pelanggan akan buat pembelian hujung bulan atau pun bila dapat gaji.

Salah satu kaedah untuk anda dapatkan sales daripada pelanggan walaupun mereka belum dapat gaji adalah dengan menggunakan kemudahan menerima pembayaran menggunakan kad kredit.

Salah satu medium yang boleh digunakan ialah senangpay. Bayar sekali je untuk setahun. Yang penting kita dapat sale walaupun pelanggan belum dapat gaji smile emoticon13239243_10156869311500403_4608628207791477314_n

10 Reasons To Ditch The Camera When You Travel Because This Smartphone Can Do EVERYTHING

10 Reasons To Ditch The Camera When You Travel Because This Smartphone Can Do EVERYTHING

maxresdefault

http://adf.ly/1U3H0v

DOA DIANTARA DUA SUJUD

DOA DIANTARA DUA SUJUD, marilah kita renungi maksudnya :

√ ROBIGHFIRLII,
Wahai Tuhan ampunilah dosaku. Dosa adalah beban, yang menyebabkan kita berat melangkah menuju ke redhaan Allah. Dosa adalah kotoran hati yang membuat hati kelam sehingga hati kita merasa berat untuk melakukan kebaikan.

√ WARHAMNII,
Sayangilah diriku. Kalau kita disayang Allah, hidup akan terasa bahagia, kerana dengan kasih sayang akan dapat dicapai semua cita2. Dengan kasih sayang Allah diri kita akan terbimbing.

√ WAJBURNII,
Tutuplah segala kekuranganku. Banyak sekali kekurangan kita, kurang syukur, kurang sabar, kurang menerima kenyataan, mudah marah, pendendam dll. Kalau kekurangan kita ditutup/diperbaiki Allah, maka kita akan menjadi manusia sebenarnya.

√ WARFA’NII,
Tinggikanlah darjatku. Kalau Allah sudah meninggikan darjat kita, maka pasti tidak ada manusia yang boleh menghinakan kita.

√ WARZUQNII,
Berikanlah aku rezeki, sebagai hamba Allah kita memerlukan rezki. Allah mampu mendatangkan rezeki dari arah yang tak terduga dan tanpa perhitungan.

√ WAHDINI,
Berikanlah aku petunjuk/bimbinglah aku ke jalan kebahagiaan. Kita tidak hanya minta petunjuk/hidayah yang berkaitan dengan agama. Tetapi kita juga minta petunjuk agar terhindar dari mengambil keputusan yang salah.

√ WA’AAFINII,
Berikanlah aku kesihatan.
Apabila kita sihat kita boleh menambah kebaikan dan manfaat serta tidak menjadi beban orang lain. “Health is not everything, but without health everything is nothing.”

√ WA’FUANNII,
Aku mohon agar kesalahanku dihapus dari catatan. Kita awali do’a ini dengan mohon ampun dan kita akhiri dengan permohonan agar catatan dosa kita dihapus. Sehingga kita benar-benar bersih dari dosa seperti bayi yang baru lahir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...