Category Archives: Lain-lain

Exam Online Separa Perubatan: 200++ contoh soalan dan jawapan

Dah mula studi untuk exam
29 Ogos ini? Mula awal, takut
nanti banyak benda tertinggal :)

Eh tapi m,acam mana nak tau
ada benda tertinggal? Memang
tak tau lah kalau komponen
wajib studi pun tak tau kan..

Hohoho..

Ok, calon lulus yang lepas
persediaan mereka mencakupi;

[+] 20++ nota ringkas. Ambil
masa 15 jam juga kalau tak
ada nota ringkas

[+] 200++ contoh soalan dan
jawapan. Kalau tak ada contoh
soalan memang terus lost lerr

Dah dapat dah semua nota dan
contoh soalan ni?

Kalau belum dapa terus download
di laman ini;

>NAK DOWNLOAD? KLIK SINI

>NAK DOWNLOAD? KLIK SINI

>NAK DOWNLOAD? KLIK SINI

 

Salam sukses! Kami nak tengok
anda berjaya

– ASWADI

14 Billionaire Terkaya Forbes di Malaysia Sepanjang 2012

Forbes Logo1 14 Billionaire Terkaya Forbes di Malaysia Sepanjang 2013

Robert Kuok tetap kekal sebagai orang terkaya Malaysia hasil kekayaan bernilai AS$12.5 bilion menurut senarai terkini orang terkaya Forbes.

Malaysia juga telah mencatatkan kekayaan bernilai 14 bilion dolar yang melonjak daripada 11 setahun yang lepas.

Senarai 14 orang terkaya Forbes di Malaysia ialah:
1) Robert Kuok – AS$12.5 bilion,
2) Ananda Krishnan – AS$11.7 bilion
3) Lim Kok Thay – AS$6.6 bilion
4) Teh Hong Piow – AS$5.6 bilion
5) Quek Leng Chan – AS$4.8 bilion
6) Lee Shin Cheng – AS$4.5 bilion
7) Yeoh Tiong Lay – aS$2.8 bilion
8) Syed Mokhtar AlBukhary – AS$2.75 bilion
9) Tiong Hiew King – AS$1.8 bilion
10)Vincent Tan – AS$1.3 bilion
11)Tan Heng Chew – AS$1.2 bilion
12) Shahril & Shahriman Shamsuddin – AS$1.05 bilion
13)Chen Lip Keong – AS$1.01 bilion
14)Lee Oi Hian & Lee Hau Hian – AS$1 bilion

Sekotak Saffron atau Za’faran Asli (berbentuk filamen bukan serbuk) Untuk Dijual

Sekotak (500 gram)Saffron atau Za'faran Asli (berbentuk filamen bukan serbuk)dari negara Iran untuk dijual.

Boleh digunakan untuk perubatan dan masakan.

Harga sebenar ialah RM3000
Harga selepas diskaun RM2000 (nego)

Hubungi 0103131654
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...